Klienditugi 612 3000

Alates 1. juulist 2022 suunatakse PPA infotelefonile 612 3000 tulnud kõned vastamiseks riigiinfo telefonile. Telefonikõnedele vastatakse E-P 24/7 ning kõnesid teenindatakse eesti, vene ja inglise keeles.

Helistamine on tasuline – kõne hind kehtib vastavalt valitud operaatorfirmale. Kõik telefonile saabunud kõned salvestatakse.

Telefoni teel saab infot:

  • Politsei- ja Piirivalveameti teenustest ja algatatud kampaaniatest
  • taotlusankeetidest ja nende täitmisest
  • taotlustele lisatavatest dokumentidest
  • üldinfot isikut tõendava dokumendi ja elamisloa menetlusprotsessidest
  • struktuuriüksuste asukohast ja lahtiolekuaegadest

Telefoni teel ei väljastata juurdepääsupiiranguga teavet, mis eeldab isiku tuvastamist. Samuti ei väljastata infot kolmandate osapoolte, näiteks inimese viibimise kohta kainestus- või arestimajas või selle kohta, kas esitatud süüteoavaldus on registreeritud.

Politsei ei helista inimestele numbrilt 612 3000 palvega avaldada oma isiklikke või pangakonto andmeid. Kui olete saanud kelmusele viitava kõne, tuleks sellest teada anda numbril 112 või esitada avaldus politsei kodulehel.