Klienditugi 612 3000

PPA klienditugi 612 3000 töötab esmaspäevast reedeni kell 9.00-17.00.

Helistamine on tasuline – kõne hind kehtib vastavalt valitud operaatorfirmale.

Kõik telefonile saabunud kõned salvestatakse. Tutvu andmete töötlemise tingimustega siin.

Kõnesid teenindatakse eesti, vene või inglise keeles.

Klienditugi annab infot:

  • Politsei- ja Piirivalveameti teenustest ja algatatud kampaaniatest
  • taotlusankeetidest ja nende täitmisest
  • taotlustele lisatavatest dokumentidest
  • isikut tõendava dokumendi- või elamisloa taotluse staatusest ning üldinfot menetlusprotsessidest
  • struktuuriüksuste asukohast ja lahtiolekuaegadest
  • ametnike avalikest kontaktandmetest
  • teisaldatud autode asukohast

Telefoni teel ei väljastata infot kolmandale osapoolele, näiteks inimese viibimise kohta kainestus- või arestimajas.

Politsei ei helista inimestele klienditoe numbrilt palvega avaldada oma isiklikke või pangakonto andmeid. Kui olete saanud kelmusele viitava kõne, tuleks sellest teada anda numbril 112 või esitada avaldus politsei kodulehel.