E-residendi digi-ID

Kättesaamine

E-residendi digi-ID väljastatakse taotlejale taotluses märgitud PPA teeninduses, Eesti Vabariigi välisesinduses või välise teenusepakkuja väljastuspunktis.

Vaata väljastuskohti.

E-residendi digi-ID taotluse menetlemise tähtaeg on 30 päeva, millele lisandub dokumendi transpordile kuluv aeg sõltuvalt valitud väljastuskohast 2-5 nädalat. Taotluse menetlusstaatust saad jälgida isteeninduses – logi sisse ning vajuta nuppu „Track status“.

Kui Su digi-ID on jõudnud väljastuskohta, siis Sinuga võetakse ühendust. Kui Sinuga ei ole 2 kuu jooksul alates taotluse esitamise hetkest ühendust võetud, siis palun pöördu vastava väljastuskoha poole, kuhu digi-ID tellisid.

E-residendi digi-ID kättesaamiseks pead väljastuskohta isiklikult kohale ilmuma. Esindajale digi-ID-d ei väljastata. E-residendi digi-ID kättesaamisel esita kehtiv välisriigi reisidokument. E-residendilt võetakse väljastuskohas ka sõrmejäljed.

Väljastuskoha muutmine

Kui soovid taotlemisel valitud digi-ID väljastuskohta hiljem muuta, siis tuleb tasuda lisatasu. Väljastuskoha muutmiseks esita sellekohane avaldus väljastuskohale, kuhu digi-ID tellisid.

Väljastuskoha muutmisel rakenduvad järgnevad lisatasud:

  • välisesinduste vahel – 80 €
  • välisesindusest Eesti PPA teenindusse  – 80 € (sealjuures eelnevalt taotlemisel tasutud lisanduv 20 € ei kuulu tagastamisele)
  • Eesti PPA teeninduste vahel – 10 €
  • Eesti PPA teenindusest välisesindusse – 30 €

Kui Sinu e-residendi digi-ID taotlus on veel menetluses ja soovid muuta valitud väljastuskohta, siis esita sellekohane avaldus ....