E-residendi digi-ID
Kättesaamine
E-residendi digi-ID väljastatakse taotlejale taotluses märgitud PPA teeninduses, Eesti Vabariigi välisesinduses või välise teenusepakkuja väljastuspunktis.
E-residendi digi-ID taotluse menetlemise tähtaeg on 30 päeva, millele lisandub dokumendi transpordile kuluv aeg sõltuvalt valitud väljastuskohast 2-5 nädalat. Taotluse menetlusstaatust saad jälgida isteeninduses – logi sisse ning vajuta nuppu „Track status“.
Kui Su digi-ID on jõudnud väljastuskohta, siis Sinuga võetakse ühendust. Kui Sinuga ei ole 2 kuu jooksul alates taotluse esitamise hetkest ühendust võetud, siis palun pöördu vastava väljastuskoha poole, kuhu digi-ID tellisid.
E-residendi digi-ID kättesaamiseks pead väljastuskohta isiklikult kohale ilmuma. Esindajale digi-ID-d ei väljastata. E-residendi digi-ID kättesaamisel esita kehtiv välisriigi reisidokument. E-residendilt võetakse väljastuskohas ka sõrmejäljed.
Väljastuskoha muutmine
Kui soovid taotlemisel valitud digi-ID väljastuskohta hiljem muuta, siis tuleb tasuda lisatasu. Väljastuskoha muutmiseks esita sellekohane avaldus väljastuskohale, kuhu digi-ID tellisid.
Väljastuskoha muutmisel rakenduvad järgnevad lisatasud:
- välisesinduste vahel – 80 €
- välisesindusest Eesti PPA teenindusse – 80 € (sealjuures eelnevalt taotlemisel tasutud lisanduv 20 € ei kuulu tagastamisele)
- Eesti PPA teeninduste vahel – 10 €
- Eesti PPA teenindusest välisesindusse – 30 €
Kui Sinu e-residendi digi-ID taotlus on veel menetluses ja soovid muuta valitud väljastuskohta, siis esita sellekohane avaldus ....